dimarts, 16 de desembre del 2008

Illa de Diu

Ultima parada, 4 dies a l´illa de Diu, que se suposa que es el paradís de palmeras i platjes, que tot turista somia. Pero la realitat es que per el que he vist de momento, el mar es marron i les platjes bastant porcas. Esta ple de turistes indios, d´europeus ne vist tres o cuatre. Ara els europeus  som molt estimats, per que per el que sento no arriba ni un estranger, per Delhi o Bombay, tothom está cagat, i no m´estranya en tres mesos, han posat bombas a 5 ciutats importants.

 

Ahir venin cap a Diu, hem vaig tenir que arremengar. Vam trobar un accident, calentet calentet. Un home gran trompa com una cuba va sortir sense mirar a la carretera i un camió li va trinxar la cama i el turmell. Mes de cent homes el voltaban, el miraban, pero no li feian res, ni les moscas de la cara li espantaban. Quan va arrivar la doctora, en indi hem van donar tota clase d´explicacions. No vaig entendre res. El vaig explorar i per sort nomes tenia la pota trinxada, li vaig demanar el turban del cap a un miròn i amb el turban i uns cordillets que hem van portar li vaig fer una mica de inmovilització.  Vaig estar 25 minuts sota un sol que cremaba esperan l´ambulancia, i controlan que el borratxo no s´em mogues,  i volian portarme chai per l´espera. Nomes m´hagues faltat el platet de te.

 

Avui ting una migranya que hem molesta molt, vaig drogada fins les orellas, que hi farem tot no es pot tenir. S´hem ha espatllat la cámara, sort que es al final, per que si no hem quedo sense fotos. En las que miran al mar o al cel els hi surt una bola fosca just al centre, i a sobre no se li tanca la finestreta del objectiu, s´ha encallat. Alfú que hi entengui, es greu?

 

El diumengue vaig quedar penjada al skipe amb la iaia, va ser perque es va espatllar l´internet del xiriringo. Ho sento molt, un dia que hi sou tots!!!!

2 comentaris:

  1. Noia, el tema càmara, no pinta be, com tu diries "...males cartes". Podria ser que hi hagues algun gra de sorra que no deixes tancar la tapa. No ho forcis i a veure si a BCN amb aixer a pressió podem fer-hi alguna cosa...
    La Iaia esta contenta d'haver pogut fer això de l'esquipe (com diu ella). Ja tenim ganes que siguis aqui, de totes maneres, tot segueix igual, no tenim finançament per Catalunya i el Constitucional en robarà el poc Estatut que ens va quedar... així que tu mateixa, en un parell d'anys estaem com a la Índia, t'ho dic que ue no et facis il·lusions del que et trovaràs....

    ResponElimina
  2. guapa
    em va pasar el mateix amb la mateixa camera a sydney
    aixo que es l'objectiu li ha entrat pols, si la tens en garantia te l'arreclan segur, es el que em van fer a mi a Sydney.
    et veig diumenge! ja m'he posat al dia de las tevas aventuras! vull marxar de nou! la vida a la city es un rollo!!!!
    ALBERT

    ResponElimina