dijous, 27 de novembre del 2008

Estic sana i salva

Estic a jailsamer corrent amunt i avall en moto, no se com m´homanego pero sempre acabo amb moto amb algún indiot encantador, sense casc sortejan vacas, forats , gossos nens, velles i avui un cec.Estic amb el Neru, el marit de la Sivia.

Aquí no han arribat les bombes, pero hi ha mes polis que guiris, esta tot molt vigilat, per que estem a molt poc de la frontera amb el Pakistan. Jo segueixo felic com un peix. El tren ha sigut millor perque tenia mes categoría, pero diset horetes m´ha cascat el trenet. La ciutat on estic es una maravella, i hi ha per comprar de tot. He gastat una mica mes del que volia, la Visa borda quan li acosto la ma i mosega quan la dono per pagar, pero es que tot es tan maco.

El dia 29 m´han convidat a una boda, que es un espectacle de marca major i hi vaig de convidada de luxe, familia molt directe del Neru, aixi que estaré en lloc privilegiat.

Aquí jo m´entero de les coses per els turistes, avui dinaba amb uns madrilenys que nomes feian que rebre misatges d´espanya i m´han explicat que es per que habían posat una bomba alTaj de Bombay, amb la montse l´any pasat hi vam ser-hi prenen un café.que us semble?, L´aguirre aquesta te una potra!!!!. S´escapa de  totes.

Us posaré fotos demá que ara m´esperen per sopar.

Marta

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada