dimecres, 12 de novembre del 2008

segueixo a Varanasi

Estic feliç com un anis!!!!, aquí s´está molt be. Ahir vaig anar a un poble d´alavora que te varios monestirs, amb els meus amics brasilenys, en Marco i la Julia. Aquest matí ella m´ha començat a ensenyar ioga, per no  pot compendre com despres me li poso a fumar,es dessespera.

La meva guest house es just a l´entrada per l´ultim ghat del Varanasi antic, i cada dia mi trobo dos o tres morts estacionats a la porta que esperen el permis per entrat a la ciutat. Venen uns xicots amb una camilla de bambu portan el mort envolicat amb una manta dorada ( de les térmicas nostres), plena de flors per sobre i incens creman, i el deixan just a l´entrada de casa meva, on al  costat hi ha una cuadra de bufals, al mitj del carrer, ple de merda com podeu imaginar.

M´agradaria que la Montse, que l´enyoro molt, en veies creuar per el mitj del transit, quina soltura ting aquest cop!!!!!, semblo india, no m´altero ni per un camió, li ting el truco ben pillat. Amb la de crits i esglais que anabem l´any pasat.

Ahir hem vaig comprar un llibre de Medicina ayurvedica, aixi  que prepareu-vos  per que quan binguí us curaré i sanaré, ment i cos

Are vaig a fotren un esmorçar d´escandol i a corre.

Marta

1 comentari:

  1. marta quina enveja! veient las fotos m'he transportat de nou. jo crec que també vaig estar a aquest poble aprop de Varanassi el que no recordo el nom. oi que veure morts no impacta? jo em pasaba las hores veient els crematoris, es fantastic!!! disfrutaaaaaaaaaaaaa
    petonsss

    ResponElimina