dilluns, 10 de novembre del 2008

Varanasi es espectacular

Varanasi es un lloc espectacular, tan que he decidit quedarmi mes dies de que havia pensat, a mes estan en ple festival Deepwali i encare es mes brutal. La gent es una pasada, son molt amables, amigables i feliços am no res. Tots haurem de pasar-hi uns dies, sens pasaria molta tonteria.
Ja us vaig escriure una nova entrada als dos dies d´arribar amb fotos i tot pero no se pas on deu haver anat a parar, tot i que se suposa que hauria d´estar entrenada, pero us aseguro que ho vaig fer tot com sempre.
Aquest mati hem sortit en barca a les 5.30 per veure el despertar del ganges, que es un riu com qualsevol altre del mon, pero la seva gent el fa Tant Diferent, que quan el veus i t´hi pasajes s´et posan els pels de punta. Hi fan tots vida i hi van a morir, amb tota la fe posada en vida en aquest riu. Al mati el veig desde dins, a la tarde pasaejant per els ghats, i al mitj dia caminan per els carrerons, que hi ha al darrera, on hi pasa de tot.
Ting els peus en vies de destrosa, si are no m´infecto, ja no ho faré mai mes. Ting tres bullofes, dues en un peu i una en altre, els hi he fet un forat amb bisturi per que no s´inflin tant, pero com queda carn viva, i aqui la merda es a tot arreu, animal humana i vegetal, no se pas si acabará be.
Ahir vaig haver d´anar 20 minuts amb una bicicleta que la porta un home prim a mes no poguer, i darrera un carretó on hi anaba jo, vaig pasar molta vergonya, pero va insistir tan que hem feia mal dirli que no, a mes creia que no volia pujar perque era un veicle lent i va corre com un boig al mitj d´un trafic infernal, aixi que tambe vaig pasar por. Que hi farem
Ahir va començar un festival que acaba el dia 13, on ilumimen tots els ghats amb espelmetes i hi ha espectales i cocerts a cada ghat, ja tenim contractat un barquer per veureho desde dins al riu.
Aquests dies compartim bastantes hores, una parella brasilera que esta fen volta al mon, i jo. Ja portan 8 mesos viatjan i son encantadors, i a sobre falan mitj español i portugues, i no he d´esforcarme amb l´idioma.
El doctor ayurvedic es autentic, fa cara de boig i d´iluminat, pero es un gran metge, i la seva failia hem tracta molt be. Un peto a tots desde l´india

3 comentaris:

  1. Bruixa!!! Quina enveja!!! Això de passejar a laes cinc del matí pel Ganges i veure inicar un nou dia amb aquet escenari ha de ser brutal.
    Has aconsseguit que per un moment jo també hi fos.
    Aquí a Barcelona, també ha estat un dia feliç...

    ResponElimina
  2. Homeee!!!Ja era hora. Bé, me n'alegro q tot et vagi tan bé. Cuida't a la mida de la posible aquests peus teus. Espero q posis fotos i facis q a tots ens caigui la baba,jejeje. Aquí tot va bé, bueno no t'enganyaré, MOLT MOLT MOLT BÉ. Jo estic super bé i els metges diuen q sóc una máquina. Molts petons. Esperem més noticies.

    ResponElimina
  3. marta...quins records...Varanassi es dels meus llocs preferits del mon!! energeticament parlant es clar..jejeje tu ara ja m'entens...disfruta molt!!!
    marxo a dormir amb el gatet!!! mua mua

    ResponElimina