dissabte, 29 de novembre del 2008

Hospital de Jaisalmer

Avui he visitat el Jaisalmer Memorial Center, i s´hem han pasat les ganas de posarme malalta. A dins segueixen pasajanse las vacas i els gosos, estan en els patis. Tot es absolutament tiños, brut a mes no poguer, en aquest ni zotal hi posen. El familiars dormen deordenats per terra envolicats en un manta. La sala que veieu a la foto es on estan els traumatics. Es esgarrifos.
Ahir vaig sopar de convidada dels meus amics Tanu i Neru, en l´habitació mes maca d´un hotel dels mes cars de dins del fort. Va ser espectacular, pero el be que hem van donar era foc, picaba com un dimoni. Hem vaig divertir molt fins hi tot al final, quan vaig saber que el Tanu volia gresca i m´oferia de quedarme a dormir en aquell hotel de luxe amb ell. Son la hostia. Mai deixan de sorpendret. En fi avui m´en vaig de boda, a veure que pasa, igual mén tenen algun de preparat. Aqui les bodas comencan a casa del novio a les 9 de la nit, i acaban a casa la novia on es fa la cerimonia sobre les 4 del matí. He fet siesta per que jo ja no estic per trasnotxar.Dema us explico.

1 comentari: