divendres, 21 de novembre del 2008

Ultim dia a Puri

Avui es el meu ultim dia a Puri, i me dedicat a las relacions socials. Al mati he anat de visita a un poblat d´artistas de la miniatura amb el pincell. Fan autenticas maravellas, els he comprat algunes cosetes molt bonicas. El poblat era molt maco, entremitj de boscos de palmeras una pasada, i la gent m´ha fet entrar a totes les cases, i én una m´han covidat a dinar. Despres dutxa per que he quedat molla com un pollastre i negre de carbonilla i pols, i siesteta. Quan m´he llevat, he anat apasejar per la Fisher vilage, acompanyada de dos tipos que m´han ensenyat tot el poblat. Son tos pescadors i viuen en les xosas que veureu a les fotos. Be viuen al mitj del carrer idevant de ca seva i dormen a las xosas. He entrat a varies cases i en una d´ellas m´han fet sopar gambas frescas previo pago, a terra.Presencian com la dona les cuinaba han pasat dues ratetas, que aqui son de morro puxagut i molt peludetes. Hem sembla que les gambas no els hi agradan per que n´hi havia d´haver 20, i hi eran totes. Molt maco, molt bona gent i molt feliços de que vulgues entrar a cada casa. A totes hem donaban alguna beguda i algo de menjar, he sortit a petar.

Al hotel m´han dit que havia vingut en Govinda, el que trevalla a l´Hospital on vaig demá i eslama dreta del Americá. M´ha tornat a venir a buscar i m´ha convidat a casa seva. Familia nombrosa que vui en un carrer fosc, i tot esra fosc, aixi que ves a saber que he trepitxat. Tambe m´han fet menjar, i m´han dobnat un Chai (NO es Be) es un té amb lllet i canyella i alguna coseta mes. Estic tipa a mes no poguer, pero avui de casa en casa, feliçcom una mona, es el que mes m´agrada, ja sabeu que soc molt xafardera, i he disfrutat molt.

Dema a les 9 del matí, marxem el Michael que ve de calcuta, el govinda i jo cap Juanga.

Un peto a totes i tots.

6 comentaris:

  1. t'envejo!!!
    aquest mati t'habia deixa't un coment i no s'ha grabat
    et deia que lleginte recordo tantes coses del viatge que em donen ganes de tornar a l'India...
    tinc molts bons records de tot plegat...i ara el retrobament amb el Michael..uff...no puc esperar mes!

    em va fer gracia recordar el dia que el jordi i jo vem anar a fer footing per la platja i vem trobar a tots els indis banyantse amb roba i jo em vaig sentir completament nu i portaba un bañador slip...pero al costat d'ells era com anar en boles.

    ja et pasare els meus relats quan tornis pq et fara gracia llegir´los. ara gaudeix del michael, ja veuras quina persona tant especial. ay marta, no saps com t'envejo en aquests moments....

    fins aviat!!
    disfruta!! de fet ja ho fas
    albert

    ResponElimina
  2. Donçs si ja ting el teu gran amic al mes costat, i es tal com m´el vas descriure, un home encantador. Aquest mati s´ha repetit l´historia i no mes arribar en anar a la platja, Jo no estic per footing si fisica ni esteticament, aixi que m´he quedat contemplan l´home en questió, i veien con disfrutaba del mar, ja hem pots envejar, ja, que aqui estic al lloc on el vas coneixer. Enviali el meu mail al Jordi i comparteix amb ell, la teva enveja.He fet tots els encarrecs que hem vas demanar menys un per que encare no he trobat el moment, pero en quan es pugui, mi llenço. Un peto, Marta

    ResponElimina
  3. Per fi he pogut veure les teves fotos del blog, sembles una india més, no m'inmaginava que hi hagués tanta gent per tot arreu.
    Jo estic força be, i ja tinc ganes de veure't i tornar-te a tenir a quí. Si tinc xofer et vindre a rebre. Un petó Montse (Montse mare...)

    ResponElimina
  4. que fort, no sabia que la iaaia escrivia en el foro, però ja ho veus, de tot apren. Les rates de les que parles no els agraden les gambes o fotrmaven part del plat, quin fàstic, no saber que rossegues!
    Piolin

    ResponElimina
  5. A la iaia Montse li dones una 3G i es passeja per tots el blog i t'hi posa posts i tot...
    Patrociat per Deutsche Telekom, je je.

    ResponElimina
  6. De Puri a Juanga hi ha una bona tirada d'uns 50Km, bon viatge. Per cert he buscat Juanga a Google Earth ha estat força curiós el resultat:
    "Village where a strange blonde woman works for a hospital and school."
    Situació:
    20° 9'28.84"N
    86° 8'29.18"E

    ResponElimina