dijous, 27 de novembre del 2008

RV: Estic sana i salva

 

 

De: marta miquel faig [mailto:miquel.marta@gmail.com]
Enviado el: jueves, 27 de noviembre de 2008 15:00
Para: 'miquel.marta.altrecopindia@blogger.com'
Asunto: Estic sana i salva

 

Estic a jailsamer corrent amunt i avall en moto, no se com m´homanego pero sempre acabo amb moto amb algún indiot encantador, sense casc sortejan vacas, forats , gossos nens, velles i avui un cec.Estic amb el Neru, el marit de la Sivia.

Aquí no han arribat les bombes, pero hi ha mes polis que guiris, esta tot molt vigilat, per que estem a molt poc de la frontera amb el Pakistan. Jo segueixo felic com un peix. El tren ha sigut millor perque tenia mes categoría, pero diset horetes m´ha cascat el trenet. La ciutat on estic es una maravella, i hi ha per comprar de tot. He gastat una mica mes del que volia, la Visa borda quan li acosto la ma i mosega quan la dono per pagar, pero es que tot es tan maco.

El dia 29 m´han convidat a una boda, que es un espectacle de marca major i hi vaig de convidada de luxe, familia molt directe del Neru, aixi que estaré en lloc privilegiat.

Aquí jo m´entero de les coses per els turistes, avui dinaba amb uns madrilenys que nomes feian que rebre misatges d´espanya i m´han explicat que es per que habían posat una bomba alTaj de Bombay, amb la montse l´any pasat hi vam ser-hi prenen un café.que us semble?, L´aguirre aquesta te una potra!!!!. S´escapa de  totes.

Us posaré fotos demá que ara m´esperen per sopar.

Marta

 

5 comentaris:

  1. He estat mirant per el google fotos de Jaisalmer, té una fortalessa molt maca. També n'he vistes del desert, i de la sorra , VIGILA!!!!, I HAN UNS ESCARBATS NEGRES DE TALLA XXXL, tanca la motxilla, que encara en portaràs algún a casa.
    Això de la boda, em fa "envidia de la mala", perquè ha d'èsser espectacular. Fes fotos, que jo disfrutarè de la celebració i el convit amb la vista.
    Petonets
    La teva germana

    ResponElimina
  2. Si necessites diners, ho dius que en posem perquè ni bordi ni mossegui. Vigila les bombes i tot el que camina, tu sempre al borde de qualsevol perill, pensa que ja no tenim 15 anys ni es com fa quinze anys.
    Fes el favor de fer alguna referència a algun comentari que n'hi ha molts. PIOLIN

    ResponElimina
  3. Torno a ser el PIOLIN, no hi ha forma de seguir la ruta que fas, tan aviat estàs a uin costat com a l'altre, sembles l'esperit sant i a més a més no trobo algun poble dels que dius que has estat al mapa, o falten pàgines o s'han esborrat! Per Granollers, avui estavem a -1º , fot molt fred.
    Suposo que a la boda, et vestiras per l'ocasió, o també hi penses anar amb sclops!

    ResponElimina
  4. hola marta, no sabia que tenias un blog, hasta esta tarde que me lo a comentado el rodri. estoy con julia y nos alegra mucho que estes bien, te vemos con mucha felicidad, seguiremos tus pasos y seguiremos pasando envidia de ver lo que haces, bueno a lo dicho cuidate mucho y unos besos y abrazos nuestros.
    PD. la julia dice que cuando vengas te traigas a ese medico tan guapo "eso dice" haz caso a tu hermana y pon fotos.
    cuidate.
    besos.

    ResponElimina
  5. Hombre fernandito tu por aqui?, me alegro de que con Julia sigas mi viaje, jo pongo todo lo que puedo en el blog para que disfruteis conmigo.
    Cuando vuelva no me conocereis, estoy negra como una india, mi hermana dice que estais a -1º, eso os lo envidio, por que a mi me gusta el frio y aqui me ASO. Un beso Marta

    ResponElimina