diumenge, 2 de novembre del 2008

Fugin altre cop cap a Asia

M´en vaig un altre cop a la india, l´any pasat ja hi vaig estar i hem va agradar moltisim. Hi vaig anar amb la Montse, la meva millor amiga desde fa 45 anys. Juntes vam anar a celebrar que en feiem 50, i ens ho vam pasar molt be, mai oblidarem aquell viatge

Ara m´en entorno cap allá , per seguir disfrutan d´un pais tan diferent al nostre. Pero aquest cop hi aniré sola, mes a poc a poc, a viure amb algunas familias indias que segur que m´acolliran amb els braços oberts.

M´en vaig quasi dos mesos, estic molt cansada de batallar cada dia i necesito un reset. Necesito descansar de fer la feina que hem manen, que me la fan fer tan malament com saben, desconectar dels problemas de tothom, i oblidarme de les mevas penes que cada dia hem pesan mes.

Quan viatjo m´oblido de tot i de tothom, amb una facilitat inimaginable, fins hi tot jo hem pregunto, com es pot desconectar tant i es que a mi m´agrada viatjar, coneixer mons diferents, natures espectaculars, no saber si es divendres o dilluns, menjar quan ting gana, que sempre en ting, parar on mi trobi millor, i badar, sobretot badar, encantarme en un mercat local, o esglaiarme devant d´un glaciar, seure en una cantonada i veure que fa la gent, que m´expliquin i em preguntin, i en aixo els indis son tan xafarders que amb un no res en tens tres o quatre al voltant que es barallan per xerar amb tú. Anar amunt i avall amb avions, autobusos, cotxes i trens. Els trens indis de dia son un teatre permanent i molt divertit, pero quan es fa fosc son desesperants, hi ha besties de tota mena, sobretot escarbats petits que corren per tot arreu, i arnes molt gordes que entren per les finestres i t´esclaten a la cara, de nit no m´agraden gens, son una pesadilla.

Tots vosaltres, voleu saber que faig i on estic, voleu fotos, i e-mails, havia dit que no faria blog, perque en l´anterior viatge a l´india, encare que ens vem divertir molt amb la Montse fen el pallaso al blog, com que eram molt torpes amb tot el funcionament dels cibers i amb la propia internet, estabem deu anys per fer res, i vam suar tan per la calor que hi fa que quan hi penso, en cauen goteres. Pero be, aqui teniu un blog sensillet sense gaires grimegies, on hi escriuré quan hem vingui de gust, per que estigueu contents.

10 comentaris:

  1. Marta,

    Benvinguda al Món dels blogs!!!

    Et seguiré tota la teva aventura a l´India!!!

    Mil petons!!!

    Jordi.

    ResponElimina
  2. Hola tieta!!! Espero q hagis arribat bé, o et falti poc per arribar!!!Estarem en contacte!!!Disfruta molt de tot y ja saps, a la tornada vull alguna pollada,jejejejej. Muaka. Ja saps q jo per demanar q no quedi!!!!Abraçada molt gran.

    ResponElimina
  3. Hola wapa!!!M'han dit els metges q estic amb els nivells un altre vegada al alça. Q estic molt bé i que ara em curaran la gastritid aquesta torracollons. Pero q tot esta molt bé, o sigui que, a respirar i disfrutar!!!Muakaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina
  4. Reina, si vols que et seguim als teus viatges, envia'ns les adreces del blogg completes...
    A1 passat-ho be... i no facis maleses, que no tinc ganes d'estrenar el meu passaport. Per cert se que estaras encantada d'abonar-me el que ha costat el regal del sant de l'Àlex que segurt que recordaves... jejj je.

    ResponElimina
  5. com va el viattge??? ja fa dies que has marxat i no tenim noticies!!! el gat em pregunta on ets!!! encara que aqui a casa esta encantat!! jejeje
    molts petons i records a Varanassi!!!

    ResponElimina
  6. GRACIES XAVIER PER L'ADREÇA COMPLERTA NO HAVIA POGUT ACCEDIR.

    ResponElimina
  7. HOLA MARTA TU DISFRUTA DEL VIATGE I SOBRETOT DESCONECTA, PER AQUI TOT S'ANIRA POSANT AL SEU LLOC ,I SI NO, NO CAL PATIR ,A PITJOR POT ANAR?...,UNA ABRAÇADA !!!
    MOLTS RECORDS DE LES COMPIS DE PINTURA I LA MAGDA, PER FI HE TORNAT A COMENÇAR

    ResponElimina
  8. hola marta soc en miquel,no sabia que eres a l,india ,he trobat el teu blog de casualitat ,perque el jordi t,ha posat al seu blog,ja anire seguint el teu viatge,que et vaigui molt be i salutacions a la teva nevoda ,que veig que que esta molt be.adeu i long live rockandroll.

    ResponElimina
  9. Buenas, `soc el PIOLIN de l'altre bloc, fins ara no he pogut escriure perquè no sabia com ho havia de fer....., al final la Marteta m'ha fet una xuleta de preescolar i ara ja podre formar part d'aquest viatge. Primer de tot, fes el favor de netejar-te el peus, desinfectar-los dos vegades al dia i posar-te mitjons i banbes, del contrari, no soc metge però els hauras de recollir a trocets i apedaçar-los amb i-medio. Segona, jo no podria estar aqui, potswer es perque no ho he provat, però em sembla que no podria..... Tercera, es una gran veritat que quan un pensa, veu i viu altres coses, potser, encara que sigui per uns instants s'oblida d'un mateix i de les seves circumstàncies... encara que torni a sortir allò que estima, que ha estimat i que forma part de la seva vida. Cap problema, tot es diferents, tots tenim el que tenim i cadascú viu el que viu, però en el fons tots sóm iguals, la condició humana és una. Mlagrat cadascú la visqui de forma diferent. Això també ajuda, suposo que a la india la filosofia de vida es força diferent, però la miseria, la pobresa i a vegades els maldacaps i la buidor també la palpen cada dia, encara que l'expressin de forma diferent. Així és que aprofita, viu i apren allò que cada un dels qui tenim al costat sigui indi, brasileny o catalanet ens frapa, ens ensenya només obrir la boca, amb la seva mirada, o bé amb el seu posat........
    Per cert, la Montse esta malalteta, però es posarà bona, ja la coneixes.....!
    Aqui, la família està bé de veritat, per això no cal que pateixis aquest cop. No es ignorancia, es veritat fins avui.
    Molts petons, encara que ja saps que jo no soc de petonejar,.....

    ResponElimina
  10. Hola Marta, que experiencias mas envidiables,gracias por compartir tu viaje por India, realmente es otro mundo, sigue disfrutando porque yo seguire tus aventuras tan llenas de contenido humano, un abrazo paqui

    ResponElimina